Oddělení rozvoje a projektového řízení vás zve na webinář „Tipy a triky pro uživatele aplikace Evidence projektů“, který proběhne ve dvou termínech 6.12. a 13.12. od 13,00 hod přes MS Teams.
Na semináři budou zájemci hlouběji seznámeni nejen s novými funkcemi aplikace, které jsou užitečné pro administrativní podporu řešitelských týmů, pracovníky fakultních projektových center, schvalovatelů projektových žádostí i tvůrce různých reportů, týkajících se projektů.
Seminář bude detailněji informovat, jak pracovat se zaevidováním projektové žádosti, jak probíhá schvalování projektových žádostí. V případě získání dotace se znázorní, jak založit projekt a které informace jsou k tomu zapotřebí. Dále se setkání bude věnovat hlavní stránce evidence projektů tzv. „dashboardu“, který nabízí aktuální výzvy, semináře, grafické přehledy a mnoho užitečných odkazů.
Na evidenci můžete už nyní nahlédnout zde.
Prosím o potvrzení účasti do 5. 12. 2021 na email: slechtovak@rektorat.czu.cz