Jsme specializovaný útvar ČZU, známý pod zkratkou OIKT, a zajišťujeme provoz veškerých informačních a komunikačních technologií na univerzitě. Naše služby poskytujeme rektorátním pracovištím i jednotlivým fakultám a také se podílíme na tvorbě koncepce strategického rozvoje univerzity v oblasti IKT.
Základní činnosti OIKT
- správa koncových stanic uživatelů včetně veškerých periferií,
- správa učeben a poslucháren,
- poskytování uživatelské podpory prostřednictvím pracoviště Helpdesk OIKT,
- podpora studijních oddělení,
- provoz sítí, síťových prvků, stanic, audiovizuální a komunikační techniky,
- zajišťování provozu hlasových služeb (telefonní ústředna a sítě),
- řízení a provoz serverových, mailových, webových a databázových systémů,
- nákup, vývoj, provoz a správa informačních systémů,
- grafické práce,
- podpora elektronického vzdělávání,
- řízení a implementace projektů,
- spolupráce na rekonstrukčních a stavebních pracích budov ČZU,
- tvorba a realizace licenční politiky.
Při řešení problémů s IKT v rámci ČZU v Praze kontaktujte naše specializované pracoviště Helpdesk, které zajišťuje komplexní uživatelskou podporu.
Více informací naleznete na webových stránkách Odboru informačních a komunikačních technologií.