GARANT PROJEKTU:
doc. Ing. Jiří Remeš, Ph.D. (garant části za ČZU)
CÍLE PROJEKTU:
1) Elektronizace studijních a souvisejících agend v informačních systémech škol a elektronické podepisování studijních dokumentů v různých fázích studia; příprava či realizace předávání do registrů ze správních agend a návrhy formátů dat. Byly provedeny analýzy v oblasti elektronizace dokumentů u studentů Erasmus programů a agend spojených s připojením do sítě EWP. Dále byla provedena analýza v oblasti hodnocení výuky a sběru dat s tím spojených pro potřeby akreditací. Byla vytvořena zadání a předána dodavateli k realizaci.
2) Přístupnost internetových stránek a podpora mobilních zařízení pro studijní a související agendy v informačních systémech škol dle legislativy. ČZU konzultovala s dodavatelem implementovaná řešení. Dodavatel připravuje komplexní řešení pro celý IS.
3) Ochrana osobních údajů ve studijních a souvisejících informačních systémech, revize a nové implementace dle legislativy. Realizované výstupy byly právně konzultovány a implementovány v souladu s platnou legislativou.
celkem (tis. Kč) | NEINVESTICE (tis. Kč) | INVESTICE (tis. Kč) | |
ČZU | 1020 | 620 | 400 |
SPLNĚNÍ UKAZATELŮ
Pracovní setkání s dodavatelem univerzitního informačního systému (dále jen UIS) a konzultace plánovaných úprav v UIS pro implementaci výstupů CRP 2019.
Setkání proběhla. Byly projednány změny pro úpravy nutné k realizaci zapojení do sítě EWP. Byly projednány požadavky na evaluaci výuky v souvislosti s elektronizací studijních agend. V Helpdesku dodavatele byly založeny požadavky na realizaci, které byly průběžně plněny.
Konzultace postupů v rámci zákona o ochraně osobních údajů a předávání osobních údajů.
Postupy byly průběžně konzultování s právníkem a dodavatelem.
Zmapování struktury a formátu pro potřeby EWP.
Struktura dat byla prozkoumána a následně byla zanesena do zadání pro dodavatele, aby příslušná API měla a byla schopna akceptovat data.
Analýza dokumentů vhodných pro implementaci el. podpisu nebo elektronické pečetě.
Analýza proběhla, jednotlivé dokumenty (zejména Transcript of Records a Letter of Acceptance) budou průběžně v systému implementovány. Technologicky řešeno pomocí HSM modulu od CESNETu.
Pracovní setkání s ostatními zapojenými školami a představení výsledků mapování struktury a formátu EWP.
Pracovní setkání proběhla a ČZU prezentovala postupy a zjištěné skutečnosti. Výstupy ze setkání byly také předány dalším pracovním skupinám –> projekt digitalizace, který je v symbióze s projektem CRP.
Jednání s dodavatelem UIS a finalizace zadání pro úpravy UIS pro realizaci výstupů.
Pracovní setkání proběhla a byla domluvena zadání, která byla evidována v Helpdesku dodavatele a průběžně řešena.
Společná jednání s ostatními zapojenými školami a konzultace postupů v rámci implementace formátu NAÚ do UIS.
Pracovní setkání proběhla a ČZU konzultovala postupy a zjištěné skutečnosti.
Testování implementovaných změn a následné zaškolení dotčených uživatelů UIS.
Výstupy byly průběžně testovány a konzultovány s uživateli. Byla realizována finální školení a systém pracuje v ostrém provozu.
Závěrečné zhodnocení projektu.
Dne 29. 1. 2020 proběhla schůzka řešitele a zástupců ČZU v Praze. Byla provedena prezentace výstupů a obhajoba projektu. Bylo konstatováno, že řešení projektu je přínosné a účelné.
Vyjádření komise: Aktivity centralizovaného rozvojového projektu byly splněny v souladu s plánovanými cíli. Sledované ukazatele byly naplněny. Rozpočet byl čerpán v souladu s pravidly programu.