Rozvoj a efektivní využívání dotačních nástrojů v souladu s legislativou a dotačními podmínkami

Název oblasti: Rozvoj a efektivní využívání dotačních nástrojů v souladu s legislativou a dotačními podmínkami

Rozpočet projektu Celkem/INV/NEI v Kč: 260 000 / 0 / 260 000

Doba řešení: 1.1.2020 – 31.12.2020

Gestor: prof. Ing. Václav Hejnák, Ph.D.

 

 

Plnění kontrolovatelných výstupů

 

Tematická školení, odborné diskusní bloky

Výstup byl splněn. ČZU se zúčastnila těchto tematickcýh školení a odborných diskusních bloků:

  1. setkání - odborný diskusní blok: 23.4.2020, online prostředí, organizátor - společná organizace (2 zástupci)
  2. sSetkání - odborný diskusní blok: 13.5.2020, online prostředí, organizátor - společná organizace (2 zástupci)
  3. setkání - tematické školení a odborné diskusní bloky: 23. - 24.6.2020, Ustí nad Labem, organizátor UJEP (3 zástupci)
  4. setkání - tematické školení a odborné diskusní bloky: 10. - 11.9.2020, Plzeň, organizátor ZČU (1 zástupce)
  5. setkání - tematické školení a odborné diskusní bloky: 19. - 20.10.2020, online prostředí - organizátor UPa (1 zástupce)
  6. seminář OPVVV, vývoj soudních sporů, 17.6.2020, online prostředí, organizátor ČVUT (1 zástupce)
  7. seminář CZELO, aktuální vývoj příprav nového rámcového programu EU pro VaVaI Horizont Evropa, 19.6.2020, online prostředí, organizátor ČVUT (2 zástupci)
  8. seminář OP VVV, HR Award - zkušenosti s implementací, 24.9.2020, Praha, organizátor ČVUT (1 zástupce)
  9. seminář Výstupy projektů OP VVV, 2.12.2020, online prostředí, organizátor UPa (2 zástupci)
  10. seminář Finanční řízení projektů OP VVV, 17.12.2020, online prostředí, organizátor UPa (4 zástupci)

 

Databáze hodnotitelů

Výstup byl splněn. ČZU konzultovala a připomínkovala strukturu databáze a následně zajišťovala nábor vlastních hodnotitelů podle stanovené koncepce konsorcia. V databázi je aktuálně 39 hodnotitelů ze všech 6 fakult ČZU.

 

Mapa dotačních příležitostí

Výstup byl splněn. ČZU se aktivně zapojila do zpracování přehledu dotačních možností prostřednictvím sdílení vlastních zkušeností s realizací projektů z různých dotačních titulů, které pracovníci ORPŘ zaznamenali do společně sdíleného dokumentu. Výsledný dokument přehled bude ORPŘ i nadále interně využívat pro potřeby posílení znalostí projektových pracovníků ČZU prostřednictvím EP.CZU.CZ a přehledu výzev na RESEARCH.CZU.CZ .

 

Interní semináře a školení

Výstup byl splněn. ČZU zrealizovala tyto semináře:

- výjezdní školení pro klíčové osoby - proběhlo 8.-10.9. za účasti 16 účastníků

- interní semináře pro širší cílovou skupinu (projektoví a finanční manažeři plus další zájemci) - 30.1., 30.4., 18.6., 24.9., 5.11., 10.12. vždy za účasti 20 až 30 PM a FM z celé ČZU a zástupců Ekonomického odboru a Odboru řízení lidských zdrojů.

 

Společný elektronický nástroj pro sdílení výstupů a výměnu dobré praxe

Výstup byl splněn. ČZU prostřednictvím ORPŘ využívala společné online prostředí ke sdílení dokumentů, informací a dalších relevantních podkladů pro potřeby realizace dotačních projektů. Dále byl aktivně využíván nový komunikační nástroj - společný hromadný email.

 

Vyjádření komise: Aktivity centralizovaného rozvojového programu byly realizovány v souladu s plánovanými cíli. Sledované ukazatele byly naplněny. Rozpočet byl čerpán v souladu s pravidly programu.

Další články v rubrice

English ☰ Menu

Na webových prezentacích České zemědělské univerzity v Praze (pod doménou czu.cz) používáme soubory cookies. Tyto soubory nám poskytují možnosti, jak lépe poskytovat služby a dále nám pomáhají analyzovat výkon webu. Informace o tom, jak naše weby používáte, můžeme sdílet se svými partnery působícími v oblasti sociálních médií, inzerce a analýz. V nastavení si můžete následně vybrat, které cookies můžeme používat. Svůj udělený souhlas, můžete kdykoliv změnit či odvolat.