Udržitelný rozvoj EIS v síti vysokých škol

Název oblasti: Udržitelný rozvoj EIS v síti vysokých škol

Rozpočet projektu Celkem/INV/NEI v Kč: 635 000 / 509 000 / 126 000

Doba řešení: 1.1.2020 – 31.12.2020

Gestor: Ing. Miroslav Pavlas, Ph.D.

 

 

Plnění kontrolovatelných výstupů

 

1-2 DATA: Datové sklady a zálohování dat

Cíl splněn, ČZU se formou konzultací/oponentury podílela na analýze ekonomických dat určených pro archivaci v případě přechodu na jiný ekonomický informační systém.

 

1-5 UTF-8: Migrace ERP aplikací  a dat do UTF-8

Cíl splněn, byla vypracována analýza nabízené funkcionality „Znaková sada UNICODE“ v části personální a mzdové agendy Magionu a proběhla revize zpracování speciálních znaků  jednotlivých personálních agend v EIS Magion. Z analýzy nabízených atributů ve vztahu ke stávajícím potřebám ČZU vyplynulo, že dosud využívaná funkcionalita Magionu je pro ČZU aktuálně dostačující.

 

2-2 ISDS: Nová rozhraní systému datových schránek

Cíl splněn, byla vypracována analýza možností napojení stávající spisové služby ČZU na personalistiku a ekonomiku v EIS Magion a byly identifikovány klíčové procesy, kde není zajištěna návaznost mezi interní datovou schránkou a EIS Magion.

 

2-4 GUI: rozvoj a unifikace uživatelských rozhraní ERP systémů

Cíl splněn, byla realizována analýza potřebných úprav EIS Magion ve stávajících agendách (procesy vyskladnění zboží a výrobků a vystavení pohledávek v EIS Magion pro účely vybudování e-shopu ČZU.

 

3-2 DPH: Podpora pro zpracování rozšířených povinností v oblasti DPH

Cíl splněn, byla realizována spolupráce na analýze a návrhu řešení úprav EIS Magion v návaznosti na novelu DPH.

 

3-3 SMLOUVY: Rozvoj registru smluv na základě požadavků z praxe

Byla realizována analýza přenosu dat přes datovou schránku ČZU do registru smluv, ze které vyplývá, že EIS Magion v současnosti neumožňuje přímé napojení na datové schránky.

 

3-5 WF: Doplnění katalogu standardních řešení o nové WF procesy

Cíl splněn, byla provedena analýza pro potřeby doplnění katalogu standardních řešení a vytvořeny návrhy pro oblasti společného zájmu v dalších letech (tzn. E-shop, E-dovolenky). Pro potřeby projektu (tj. spolupráce a výměna zkušeností v celé síti VVŠ) byla provedena analýza výstupů testovacího provozu workflow k modulu majetku na ČZU.

 

3-7 PRIORITY: Ostatní rozvoj standardní funkcionality EIS dle priorit VVŠ

Cíl splněn, rozšíření systému účetnictví prostřednictvím implementace funkcionalit:

- Vykrývání smluv v úloze Závazky.

- E-neschopenky - propojení s portálem ČSSZ.

 

3-8 LICENCE: Doplnění licencí nebo implementace modulů z katalogu standardních řešení EIS

Cíl splněn, analýza katalogu standardních řešení, best practices spoluřešitelů projektu.

Implementace standardizovaného modulu Elektronická finanční kontrola MAN za účelem snížení administrativní náročnosti procesu v době opatření na ČZU spojených s epidemií covid-19.

 

Vyjádření komise: Aktivity centralizovaného rozvojového programu byly realizovány v souladu s plánovanými cíli. Sledované ukazatele byly naplněny. Rozpočet byl čerpán v souladu s pravidly programu.

Další články v rubrice

English ☰ Menu

Na webových prezentacích České zemědělské univerzity v Praze (pod doménou czu.cz) používáme soubory cookies. Tyto soubory nám poskytují možnosti, jak lépe poskytovat služby a dále nám pomáhají analyzovat výkon webu. Informace o tom, jak naše weby používáte, můžeme sdílet se svými partnery působícími v oblasti sociálních médií, inzerce a analýz. V nastavení si můžete následně vybrat, které cookies můžeme používat. Svůj udělený souhlas, můžete kdykoliv změnit či odvolat.