Název oblasti: Připravenost vysokých škol na krizi (PRVOK)
Rozpočet projektu Celkem/INV/NEI v Kč: 400 000 / 0 / 400 000
Doba řešení: 1.1.2021 – 31.12.2021
Gestor: Ing. Iva Hrabánková, Ph.D.
Plnění kontrolovatelných výstupů
Analýza stávajícího stavu vnitřních předpisů z hlediska krizového řízení na jednotlivých vysokých školách
Byla zpracována analýza stávajícího stavu vnitřních předpisů z hlediska krizového řízení na České zemědělské univerzite v Praze. Na základě této analýzy vznikla celková analýza oblastí a rizik, které by měla příručka pokrývat. Analýza je přístupná ve sdíleném projektovém prostředí.
https://vutbr.sharepoint.com/sites/PRVOK
Analýza „vnějšího prostředí“ z hlediska krizového řízení vysoké školy (analýza legislativy, pravidel pro vyhlašování mimořádných stavů apod.)
Byla zpracována analýza vnějšího prostředí VŠ z hlediska jejich krizového řízení. Analýza sloužila při přípravě příručky a je přístupná ve sdíleném projektovém prostředí.
Spolupráce na komplexní metodice řízení vysoké školy pro případ krizové situace
Komplexní metodika řízení vysoké školy pro případ krizové situace byla zpracována v rámci příručky "Připravenost vysokých škol na krizi". Informace k možnostem řešení mimořádných událostí a krizí jsou zde uvedeny dle adresáta krizových scénářů, resp. podle právního základu vztahů k těmto adresátům a s ohledem na specifika tímto vztahem daným.
Na vytvoření příručky se podílely všchny zapojené vysoké školy a to v rozdělení do pracovních skupin dle jednotlivých kapitol příručky. Celá příručka byla projednána na setkání všech zapojených škol 15. 11. 2021.
ČZU se zapojila do přípravy příručky v rámci připomínkování celé příručky a v rámci pracovní skupiny kapitoly "student v akreditovaném studijním programu".
Účast na partnerských setkáních zapojených škol (2x)
ČZU se účastnila 1 setkání zapojených škol:
(1) Partnerské setkání zapojených VŠ – 18. 3. 2021, on-line, zahajovací setkání
(2) Setkání zapojených škol – 15. 11. 2021, ČVUT Praha, projednání příručky - zástupci řešitelského týmu se nemohli účastnit osobního jednání. S výsledky výsledku jednání byli seznámeni a neměli žádné připomínky.
Účast na workshopech k přípravě jednotlivých kapitol příručky (6x – některé online)
ČZU se účastnilA 6 workshopů k přípravě jednotlivých kapitol příručky:
(1) Workshop zapojených škol – 23. 6. 2021, VUT Brno, společné projednání a zahájení přípravy příručky
(2) Koordinační schůzka zapojených škol – 9. 8. 2021, on-line, práce na kapitole student
(3) Koordinační schůzka zapojených škol – 13. 8. 2021, on-line, práce na kapitole student
(4) Workshop – 1. 11. 2021, on-line, schůzka k finalizaci příručky
(5) Koordinační schůzka zapojených škol – 9. 11. 2021, on-line, schůzka ke kapitole zaměstnanec
(6) Koordinační schůzka zapojených škol – 23. 11. 2021, on-line, finalizace kapitoly student
Vyjádření komise: Aktivity CRP projektu byly realizovány v souladu s plánovanými cíli. Sledované ukazatele byly naplněny. Rozpočet byl čerpán v souladu s pravidly programu.