Název oblasti: Rozvoj nástrojů pro ověření identity, elektronizaci agend, dokladů a jednání zaměřených na správu vysokých škol
Registrační číslo projektu: C12 - 2022
Identifikace na ČZU: 99820/1183/1806
Gestor: prof. Ing. Jiří Remeš, Ph.D.
Obhajoba dne: 26.1.2023
Složení komise:
Předseda: prof. Ing. Marek Turčáni, Ph.D.
Členové: Ing. Jana Mazancová, Ph.D.
Ing. Jan Kašpar, Ph.D.
Předložené materiály: Závěrečná zpráva Centralizovaného rozvojového projektu.
Plnění kontrolovatelných výstupů
Konzultace s dodavatelem studijní agendy k možnostem elektronického ztotožnění uživatelů (V1)
Plnění: Konzultace probíhali průběžně po celý rok v helpdeskové aplikaci dodavatele; na společném jednání v Bořeticích ( 10. - 12.10.2022 ) a ad hoc dle potřeby na online meetincích. Výstup splněn.
Výměna zkušeností se zapojenými školami k možnostem ověření identity uživatelů online (V1)
Plnění: Problematika byla diskutována a aktivně prezentována na prvním a druhém společném setkání řešitelů centralizovaného rozvojového projektu v Brně. Výstup splněn.
Digitalizace archivu a rozvoj elektronických procesů spojených se správním řádem (V2).
Plnění: Ve univerzitním informačním sytému byly realizovány úpravy kontaktního centra a zprovozněny nové el. formuláře (např. žádost o uznání předmětu). Dále byla například vypracována analýza a návrh řešení na problematiku evaluace předchozího vzdělání uchazeče. Pracovní tým se dále zabýval problematikou vydávání el. diplomů a jejich duplikátů. Výstup splněn.
Elektronická podpora správního řádu ve studijním systému a návrh napojení na spisovou službu (V2)
Plnění: Tento výstup je v plné souvislosti s výstupem číslo tři. V rámci problematiky se také řeší nakládání se závěrečnými pracemi, zda mají končit ve spisové službě potažmo národním archivu nebo v knihovně jako publikace. Výstup splněn.
Výměna zkušeností se zapojenými školami v oblasti elektronického rozvoje podpory jednání a rozhodování (V4)
Plnění: ČZU v Praze aktivně vystupovala a prezentovala své zkušenosti na společném semináři uživatelů univerzitního informačního systému v Bořeticích i na společných jednáních řešitelů CRP. Výstup splněn.
Účast na seminářích a zapojení se do konzultací k jednotlivým výstupům a vzorovým řešením škol (V1-V4)
Plnění: Pracovníci ČZU se účastnili seminářů i konzultací dle plánu. Výstup splněn.
Vzájemné srovnání dílčích výstupů a posouzení jejich použití v prostředí naší školy (V1-V4)
Plnění: Srovnávání dílčích výsledků bylo realizováno formou diskuse a prezentací na společných setkání s dalšími školami. Výstup splněn.
Závěrečné vyhodnocení projektu a zpracování závěrečné zprávy (V1-V4)
Plnění: Závěrečné vyhodnocení projektu je plánováno na 26.1.2022, kde proběhne prezentace výsledků a jejich obhajoba. Tím bude tento výstup splněn.